آغاز فاز نهایی ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه فاز نهایی ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه آغاز گردید

 | تاریخ ارسال: 1400/2/8 | 
خرسندیم به اطلاع دانشگاهیان گرانقدر برسانیم :
 فاز نهایی ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه خوارزمی از روز شنبه ۱۱ لغایت چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز گردید.

لذا خواهشمند است کلیه اعضای هیات علمی محترم، دانشجویان عزیز و کارکنان گرامی که تا کنون ثبت نام ننموده اند و یا شناسه کاربری دائم دریافت نکرده اند در بازه زمانی مذکور اقدام به ثبت نام و یا تکمیل فرایند نمایند.

در بازه مذکور کارشناسان آموزشی از طریق میزخدمت اعلام شده جهت رفع نقص اطلاعات گلستان در خدمت اعضای هیات علمی و دانشجویان عزیز می باشند.

همچنین همکاران میزخدمت فاوا در کرج و تهران سرکار خانم خدیجه اسدی (۰۹۹۸۱۵۱۹۵۲۸) و جناب آقای رحیم زاده (۰۹۱۲۴۸۷۷۳۴۹) جهت رفع مشکلات و راهنمایی ثبت نام اعضای هیات علمی محترم و کارکنان عزیز در بازه نهایی اعلام شده در خدمت شما سروران گرامی هستند.
 
پس از اتمام ثبت نام ها و اتصال قطعی سامانه های اصلی از قبیل گلستان، چارگون، پرتال، میزخدمت، سامانه آموزش مجازی(Lms )، دسترسی به اینترنت ملاک احراز هویت تمامی سامانه ها قرار خواهد گرفت.
 
پس از پایان زمان مذکور و عدم دریافت اکانت دائم، مشکلات و عواقب عدم ورود به سامانه های متصل شده به سامانه احراز هویت متمرکز برعهده خود فرد می باشد.
 
***لازم به ذکر است همزمان با تکمیل مرحله ثبت نام و دریافت اکانت دائم کلیه کاربرانی که قبلا ایمیل آکادمیک دراختیار نداشته اند از این پس ایمیل دانشگاهی نیز دریافت خواهند کرد.

***در این مرحله سامانه ایمیل دانشگاهی به سامانه احراز هویت متمرکز متصل شده و به این ترتیب نام کاربری و رمز عبور سامانه ایمیل آکادمیک کاملا منطبق با نام کاربری و رمز عبور دائم شما در سامانه احراز هویت متمرکز است.
 
***خواهشمند است جهت ایجاد اکانت دائم و ساخت ایمیل آکادمیک به آلارم های سیستمی زیر که در روند ثبت نام بصورت مکرر خدمت شما عزیزان نمایش داده می شود توجه و دقت کافی نمایید:
- تعداد کاراکترهای کاربری دائم (اکانت ایمیل )کمتر از ۵ و بیشتر از ۲۰ کاراکتر نباشد.
- کاربری دائم (اکانت ایمیل) کاملا با نام و نام خانوادگی انگلیسی شما تطبیق داشته باشد.

- تمام کاراکترها با حروف کوچک درج گردد.

- از فاصله (space) استفاده نگردد.

- حداکثر استفاده از یک نقطه بین نام و نام خانوادگی مجاز می باشد.

- اکانت درخواستی می بایست پیشوندی از نام و نام خانوادگی شما باشد. (در صورتی که نام شما چند قسمتی و یا دارای سید یا سیده می باشد حتما از ابتدای نام انگلیسی درج گردد – نام خانوادگی چند قسمتی نیز می بایست از ابتدای نام خانوادگی درج گردد) حذف از کاراکترهای پایانی نام و نام خانوادگی مجاز می باشد.

مراحل بهره برداری از سامانه احراز هویت متمرکز

مرحله اول- ثبت نام کلیه دانشگاهیان دانشگاه خوارزمی (دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارمندان) و دریافت نام کاربری و رمز عبور
مرحله دوم- اتصال سامانه های دانشگاه بصورت فاز به فاز به سامانه احراز هویت متمرکز جهت یکسان سازی شناسه کاربری (نام کاربری و رمز عبور(

نکته مهم: قبل از مرحله اتصال نهایی سامانه های موجود (بصورت فاز به فاز و همراه با اطلاع رسانی) می بایست تمام کاربران اعم از اعضای محترم هیات علمی، کارکنان و دانشجویان عزیز در سامانه احراز هویت متمرکز شناسه کاربری (کاربری موقت) و تکمیل پروفایل (کاربری دائم) دریافت نمایند.

راهنمای کاملی از مراحل ثبت نام در پرتال مرکز فاوا در مسیر  " راهنما   راهنمای عمومی   راهنمای سامانه احراز هویت متمرکز " به آدرس زیر قرار داده شده است.  (لینک مذکور در صفحه ثبت نام سامانه احراز هویت متمرکز در بالای صفحه قسمت راهنما نیز قرار داده شده است.) لطفاً حتما ابتدا راهنما کامل مطالعه گردد تا روند ثبت نام با سهولت و بدون مشکل انجام شود.

- لینک نکات مهم و مراحل ثبت نام:

- لینک فیلم آموزشی نحوه ثبت نام اساتید:

- لینک فیلم آموزشی نحوه ثبت نام دانشجویان:

- لینک فیلم آموزشی نحوه ثبت نام کارمندان:

- لینک راهنمای دریافت شناسه کاربری (کاربری موقت):

- لینک راهنمای پروفایل کاربری (کاربری دائم):

- لینک راهنمای بازنشانی رمز عبور:

- لینک لیست کارشناسان آموزشی به تفکیک هر دانشکده:

لینک مستقم ثبت نام به آدرس زیر می باشد:

جهت سهولت دسترسی لینک ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز در پرتال مرکز فاوا به آدرس )ict.khu.ac.irدر مسیر  "من می خواهم    در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه ثبت نام کنم نیز قرار داده شده است.

نکته بسیار مهم قابل توجه اساتید محترم:
جهت کاهش خطا در طول فرایند ثبت نام سامانه احراز هویت متمرکز به دلیل کاهش خطای اطلاعات نادرست در سامانه گلستان خواهشمند است ابتدا وارد سامانه گلستان شده و در مسیر " آموزش     استاد      ثبت مشخصات وضعیت    اطلاعات استاد"  اطلاعات مربوط به خود را بررسی و در صورت نیاز اصلاح و تکمیل نمایید.

همچنین فرم پیگیری مشکلات در پرتال فاوا طراحی شده و در طی فرایند ثبت نام لینک آن در اختیار کاربران قرار گرفته تا جهت تسریع رفع مشکلات احتمالی در دستور کار قرار گیرد و مشکلات ناشی از اطلاعات نادرست در سامانه گلستان در کوتاهترین زمان ممکن برطرف گردد.

پیشاپیش از همکاری و بذل توجه شما سروران گرامی سپاسگزاریم.

    <<موفق و پیروز باشید>>  
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 4362 بار   |   دفعات چاپ: 254 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر