پروفایل کاربری پروفایل کاربری

 | تاریخ ارسال: 1399/10/17 | 
 
 دانشجو:

روندکاری(Flowchart):


مرحله ۱:
- پس از ورود به صفحه پروفایل کاربری به آدرس (https://register.khu.ac.ir/profile) می بایست نام کاربری و رمز عبوری که طی مرحله دریافت شناسه کاربری ثبت گردیده وارد نمایید . (شامل کد ملی و رمز عبور انتخابی است)

مرحله ۲:
-  در صورتی که قبلا ایمیل آکادمیک دریافت نموده اید کافی است تا رمز عبور ایمیل قبلی وارد گردد و از این پس اکانت ایمیل آکادمیک شما و رمز عبور وارد شده در هنگام دریافت شناسه کاربری (ثبت نام موقت کاربری) به عنوان ثبت نام نهایی تایید و اطلاع رسانی خواهد شد.
 
- در صورت فراموشی رمز عبور ایمیل قبلی در طی روال دریافت کاربری دائم لینک فرم درخواست بازیابی رمز عبور قرار داده شده است. (پس از دریافت کاربری دائم که همان اکانت ایمیل آکادمیک می باشد جهت ریست پسورد به قسمت بازنشانی رمز عبور مراجعه فرمایید).

- اگر دارای ایمیل آکادمیک نبوده اید باید براساس کاراکتر نام و نام خانوادگی درخواست ایمیل داده و در صورت منحصر به فرد بودن تایید ساخت کاربر دائم را دریافت خواهید نمود. اکانت ایمیل و رمز عبور وارد شده در روند دریافت شناسه کاربری ( ثبت نام موقت ) به عنوان نام کاربری و رمز عبور تعیین می گردد.

مرحله ۳:
- داخل پروفایل امکان بارگذاری اسکن تصویر پرسنلی با شرایط اعلام شده خواهید بود.
 
نکته: پس از دریافت کاربری دائم از این پس جهت ورود به پروفایل کاربری بجای کد ملی می بایست اکانت ایمیل ساخته شده (بدون درج دامنه) و رمز عبور انتخابی طی مرحله دریافت شناسه کاربری ، وارد گردد.
 
درج اطلاعات شناسه کاربری
 
ایمیل قبلا ایجاد شده:
 
درخواست ایمیل جدید:

 
 
  اساتید و کارمندان:  

روندکاری(Flowchart):

مرحله ۱:
- پس از ورود به صفحه پروفایل کاربری به آدرس (https://register.khu.ac.ir/profile) می بایست نام کاربری و رمز عبوری که طی مرحله دریافت شناسه کاربری ثبت گردیده وارد نمایید . (شامل کد ملی و رمز عبور انتخابی است).

مرحله ۲:
جهت تعیین کاربری میبایست یکی از گزینه های داشتن ایمیل اکادمیک و یا ساخت ایمیل جدید را انتخاب نمایید.

مرحله ۳:
- در صورتی که قبلا ایمیل آکادمیک دریافت نموده اید کافی است تا اکانت ایمیل(بدون درج دامنه) و رمز عبور وارد گردد و از این پس اکانت ایمیل آکادمیک شما و رمز عبور وارد شده در هنگام دریافت شناسه کاربری( ثبت نام موقت کاربری) به عنوان ثبت نام نهایی تایید و اطلاع رسانی خواهد شد. 
 
- در صورت فراموشی رمز عبور ایمیل قبلی در طی روال دریافت کاربری دائم لینک فرم درخواست بازیابی رمز عبور قرار داده شده است. (پس از دریافت کاربری دائم که همان اکانت ایمیل آکادمیک می باشد جهت ریست پسورد به قسمت بازنشانی رمز عبور مراجعه فرمایید).

- در صورتی که دارای ایمیل آکادمیک نبوده اید باید براساس کاراکتر نام و نام خانوادگی درخواست ایمیل داده و در صورت منحصر به فرد بودن تایید ساخت کاربر دائم را دریافت خواهید نمود. اکانت ایمیل و رمز عبور وارد شده در هنگام دریافت شناسه کاربری (ثبت نام موقت) به عنوان نام کاربری و رمز عبور تعیین می گردد.

مرحله ۴:
- داخل پروفایل امکان بارگذاری اسکن تصویر پرسنلی با شرایط اعلام شده خواهید بود.
 
نکته: پس از دریافت کاربری دائم از این پس جهت ورود به پروفایل کاربری بجای کد ملی می بایست اکانت ایمیل ساخته شده (بدون درج دامنه) و رمز عبور انتخابی طی مرحله دریافت شناسه کاربری ، وارد گردد.
 
درج اطلاعات شناسه کاربری
 
 
  انتخاب ایمیل قبلی یا ساخت ایمیل جدید
 
 
اطلاعات ایمیل قبلی:

ایجاد ایمیل جدید:
 

 

کلیدواژه ها: پروفایل کاربری | راهنمای sso | پروفایل کاربری در سامانه احراز هویت متمرکز | sso | احراز هویت متمرکز |



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 10941 بار   |   دفعات چاپ: 202 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر