فرم درخواست برگزاری همایش


 کاربر گرامی:  لطفاً قبل از تکمیل فرم به نکات زیر توجه فرمایید:

فرم زیر برای تسهیل و تسریع امر راه اندازی پایگاه شما تهیه شده و دریافت پاسخ دقیق پرسش ها برای انجام کار ضروری است. لطفا اطلاعات خواسته شده را با دقت وارد نمایید تا کارها بدون اشتباه و دوباره کاری  انجام شوند.
- توضیح ضروری: متونی که در فرم زیر وارد می کنید بدون تغییر در سایت شما ظاهر خواهند شد. لطفا از نظر املایی و نوشتاری دقت لازم را به عمل آورید. 

مراحل ارسال درخواست استفاده از سامانه مدیریت همایش ها
 
 پر کردن فرم آنلاین زیر و  کلیه فیلدهای مربوطه
  
پس .از راه اندازی سایت همایش، نام کاربری و رمز عبور مربوطه به پست الکترونیک دبیر همایش ارسال می گردد
 ⏴لازم به ذکر است پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، جهت تنظیمات مربوط به پست الکترونیک در سامانه همایش با کارشناس مرکز خانم گلی با شماره (۰۲۶۳۴۵۱۰۲۴۸) تماس حاصل نمایید.
 ⏴پس از پایان برگزاری همایش، "مقالات پذیرفته شده نهایی" در همایش را در قالب  pdfمی بایست به تفکیک مقالات، از زیرمنو " فهرست و پرونده مقالات"جهت نمایه سازی در موتورهای جستجو پیشرفته مقالات، وارد نموده و یک نسخه از فایل های word و pdf مقالات پذیرفته شده را به مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، آدرس پست الکترونیک (goli@khu.ac.ir  یا ict@khu.ac.ir ) ارسال نمایید.

موارد الزامی با علامت ستاره (*) مشخص شده‌اند.
:: مشخصات عمومی همایش :

- عنوان اصلی همایش (زبان اصلی):
- عنوان اصلی همایش (زبان دوم):
- سطح برگزاری :
- تاریخ آغاز همایش (شمسی):

تاریخ شمسى:

- تاریخ پایان همایش (شمسی):

تاریخ شمسى:

- تاریخ آغاز همایش (میلادی):
تاریخ میلادى:
- تاریخ پایان همایش (میلادی):
تاریخ میلادى:
- رنگ اصلی پایگاه :
- نام دامنه درخواستی پایگاه :
(بر اساس حروف اول عنوان لاتین) 
- پست الکترونیک اصلی پایگاه:
(پست الکترونیک همایش ترجیحاً مشابه نام دامنه درخواستی باشد)
- زبان اصلی (پیش فرض) پایگاه:
- زبان دوم (فرعی) پایگاه:
:: اطلاعات برگزار کنندگان همایش:

- نام و نام خانوادگی دبیر علمی:
- نام و نام خانوادگی دبیر اجرایی :
(تحویل گیرنده سایت همایش)
- تلفن همراه دبیر اجرایی :
- نشانی پست الکترونیک دبیر اجرایی:
CAPTCHA