مایکروسافت باردیگر مرگ ویندوز ۱۰ را به کاربران یادآوری کرد مایکروسافت باردیگر مرگ ویندوز ۱۰ را به کاربران یادآوری کرد

 | تاریخ ارسال: 1403/3/6 | 
مایکروسافت با راه‌اندازی صفحه‌ای جدید به کاربران درباره‌ی پایان پشتیبانی از ویندوز ۱۰ هشدار داد.

سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت همچنان سهم عمده‌ای از بازار را دراختیار دارد. این نسخه‌ی ویندوز از ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ (۲۲ مهر ۱۴۰۴) دیگر پشتیبانی نمی‌شود و مایکروسافت بارها به کاربران توصیه کرده است که برای ادامه‌ی دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی مهم و ویژگی‌های جدید و بهبودهای کاربردی، کامپیوتر خود را به ویندوز ۱۱ ارتقاء دهند.

مایکروسافت در وب‌سایت خود صفحه‌ای جدید راه‌اندازی کرده است که تاریخ پایان پشتیبانی از ویندوز ۱۰ را به کاربران یادآوری می‌کند.

صفحه‌ی یادشده بخشی به‌ نام «آشنایی با ویندوز ۱۱» دارد که قابلیت‌های این نسخه‌ی ویندوز را معرفی می‌کند و مقایسه‌هایی بین ویندوز ۱۰ و ۱۱ انجام می‌دهد. الزامات سخت‌گیرانه‌ی مایکروسافت باعث شد تا بسیاری از کاربران نتوانند از ویندوز ۱۱ بهره‌مند شوند.
 

مایکروسافت در وب‌سایت خود به کاربران درباره‌ی خرید کامپیوتر جدیدی که الزامات لازم برای اجرای ویندوز ۱۱ را داشته باشد، راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌کند. این صفحه راهنمای دقیقی دارد که به کاربران کمک می‌کند تا اطلاعاتشان را با استفاده از Windows Backup به دستگاه جدید منتقل کنند. بخش پرسش‌های متداول نیز وجود دارد که به اکثر پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

بسیاری بر این باورند که مایکروسافت نباید پشتیبانی از ویندوز ۱۰ را در آینده‌ی نزدیک متوقف کند؛ زیرا هنوز بیش از ۴۰ درصد از کاربران از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند.




CAPTCHA

دفعات مشاهده: 124 بار   |   دفعات چاپ: 6 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر