انتشار به‌روزرسانی برای برخی نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ متوقف می‌شود انتشار به‌روزرسانی برای برخی نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ متوقف می‌شود

 | تاریخ ارسال: 1401/11/1 | 
مایکروسافت در راستای ترغیب بیشتر کاربران به استفاده از ویندوز ۱۱، انتشار به‌روزرسانی برای برخی نسخه‌های قدیمی ویندوز ۱۰ را متوقف کرد.

کاملاً واضح است که مایکروسافت تمرکز زیادی برای ترغیب کاربران به استفاده از ویندوز ۱۱ دارد. درحال‌حاضر ویندوز ۱۰ برای افرادی که کامپیوتر آن‌ها پیش‌نیازهای نصب ویندوز ۱۱ را ندارد، بهترین گزینه است. غول فناوری اهل ردموند همچنین اعلام کرده است به‌زودی به فروش نسخه‌ی دانلودی ویندوز ۱۰ ازطریق فروشگاه آنلاین خود پایان خواهد داد و علاوه‌براین درسال گذشته نیز به‌روزرسانی‌های زیادی برای این سیستم‌عامل منتشر نکرد. این شرکت حالا تصمیم گرفته است انتشار آپدیت‌های جدید برای برخی از نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز ۱۰ را متوقف کند.

مایکروسافت با انتشار نسخه‌ی پیش‌نمایش به‌روزرسانی تجمعی KB۵۰۱۹۲۷۵ برای ویندوز ۱۰، توضیحات مهمی را در بخش تغییرات این آپدیت ارائه داده است:

نسخه‌های پیش‌نمایش اختیاری جدید از مارس ۲۰۲۳ به‌بعد برای برخی نسخه‌های ویندوز ۱۰ ازجمله ۲۰H۲ و ۲۱H۱ منتشر نخواهد شد. البته انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی و اختیاری جدید برای نسخه‌ی ۲۲H۲ ویندوز ۱۰ همچنان ادامه خواهد یافت.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 562 بار   |   دفعات چاپ: 61 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر