ایجاد اکانت Office 365 برای کلیه اعضای محترم هیات علمی ایجاد اکانت Office 365 برای کلیه اعضای محترم هیات علمی

 | تاریخ ارسال: 1400/12/8 | 
اعضای محترم هیات علمی دانشگاه:
احتراماً 
به اطلاع می‌رساند مرکز فاوا دانشگاه قصد دارد با توجه به امکانات و قابلیت‌های ویژه اکانت Office 365 که 27 مورد سرویس و نرم‌افزار به شرح پیوست را شامل می‌گردد، اکانت مذکور را در اختیار تمام اساتیدی که در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه ثبت نام دائم انجام داده‌اند، قرار دهد. لذا خواهشمند است حداکثر تا تاریخ ١٥ اسفند تمام همکارانی که در سامانه احراز هویت ثبت نام نکرده یا فقط اکانت موقت دریافت کرده‌اند، نسبت به دریافت اکانت دائم از سامانه احراز هویت متمرکز به آدرس https://register.khu.ac.ir اقدام فرمایند.

 خواهشمند است در هنگام تکمیل مراحل ثبت نام دائم در سامانه احراز هویت متمرکز، فیلد ایمیل شخصی با آدرس صحیح و بیرونی (به غیر از دامنه KHU) نیز تکمیل گردد. همچنین درصورت نیاز به اعمال تغییرات در فیلدهای نام و نام خانوادگی (First Name و Last Name) در ایمیل دانشگاهی دقت فرمایید تا بصورت انگلیسی و صحیح و تفکیک شده برای هر قسمت تکمیل گردد.
 
راهنمای کامل ثبت نام در سامانه احراز هویت متمرکز و دریافت اکانت دائم در لینک زیر قابل مشاهده است:
 
 لازم به ذکر است جهت آشنایی بیشتر با قابلیت‌ها و امکانات Office 365، پس از ایجاد اکانت مذکور، جلسه‌ی آنلاین آشنایی و آموزشی برگزار خواهد گردید که متعاقبا جزئیات برگزاری آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.


از همراهی شما با مرکز فاوا سپاسگزاریم.
 

   <<موفق و پیروز باشید>>   
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات
 
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1228 بار   |   دفعات چاپ: 164 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر