اتصال به سرویس VPN دانشگاه خوارزمی اتصال به سرویس VPN دانشگاه خوارزمی

 | تاریخ ارسال: 1400/5/12 | 
خرسندیم به اطلاع اعضای محترم هیات علمی دانشگاه برسانیم:
همانطور که مستحضرید برخی از خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط بخش های مختلف دانشگاه تنها در داخل دانشگاه قابل دسترس بوده است که نیاز بود امکان استفاده از آنها از خارج دانشگاه نیز فراهم شود. از جمله مهمترین این خدمات می توان به پایگاه های علمی الکترونیکی اشاره کرد که برای استفاده اساتید و دانشجویان فراهم شده است.
 
با توجه به اینکه اعضای هیات علمی دانشگاه در ساعات غیر اداری و خارج از دانشگاه نیز مشغول مطالعه و پژوهش هستند، جهت دسترسی به این پایگاه های اطلاعاتی، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه  راه اندازی سرویس VPN را جهت اتصال به شبکه دانشگاه را در دستور کار خود قرار داد.

اعضای محترم هیات علمی می توانند در هر جایی که به اینترنت دسترسی دارند از طریق سرویس VPN به شبکه دانشگاه متصل شده و از تمامی خدمات الکترونیکی که در داخل دانشگاه به آنها دسترسی داشتند بهره مند شوند.
 راه اندازی این سرویس سبب می شود تا ضمن افزایش خدمات رسانی، نیازی به صرف هزینه مجدد برای اشتراک پایگاه های اطلاعاتی نباشد.

لذا جهت سهولت استفاده از این سرویس راهنماهای مورد نیاز توسط مرکز فاوا تهیه شده است که با مراجعه به لینک زیر می توانید از آن بهره مند گردید .
 

   <<موفق و پیروز باشید>>     
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2104 بار   |   دفعات چاپ: 169 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر