نکات مهم و مراحل ثبت نام نکات مهم و مراحل ثبت نام

 | تاریخ ارسال: 1399/10/17 | 
 
راهنمای سامانه مدیریت شناسه کاربری دانشگاه خوارزمی:

نکات مهم: 
- سامانه احراز هویت برای افزایش رضایتمندی دانشگاهیان عزیز در استفاده از سامانه ها دانشگاه تنها با یک نام کاربری و رمز عبور (شناسه کاربری) یکسان ایجاد می شود.

- فاز اول راه اندازی این سامانه ثبت نام تمامی دانشگاهیان دانشگاه خوارزمی در سامانه احراز هویت و دریافت شناسه کاربری می باشد.

- تمامی دانشگاهیان دانشگاه خوارزمی پس از ثبت نام در سامانه شناسه کاربری دریافت خواهند کرد.

- شناسه کاربری دریافت شده پس از اتمام تمامی ثبت نام ها و اتصال قطعی سامانه های اصلی از قبیل گلستان، چارگون، پرتال، میزخدمت، سامانه آموزش مجازی(Lms )، دسترسی به اینترنت  ملاک احراز هویت تمامی سامانه ها قرار خواهد گرفت.

  -اطلاعات ورود به سامانه ایمیل با ثبت نام در سامانه احراز هویت همان اطلاعات شناسه کاربری شما خواهد شد.


- در هنگام پروسه دریافت شناسه کاربری در درج شماره همراه دقت فرمایید که شماره معتبر و در دسترس اعلام گردد چون کلیه اطلاع رسانی ها و همچنین بازنشانی رمز عبور از این طریق خواهد بود.

- در هنگام پروسه دریافت شناسه کاربری در درج آدرس ایمیل دقت فرمایید ایمیل آکادمیک نبوده ( Gmail یا Yahoo یا ...)
و در دسترس خود فرد قرار داشته باشد چون کلیه اطلاع رسانی ها و همچنین بازنشانی رمز عبور از این طریق خواهد بود.

- اکانت موقت ایجاد شده در طی دریافت شناسه کاربری تنها یک ماه فعال خواهد بود لذا پیشنهاد می گردد بلافاصله پس از دریافت شناسه کاربری وارد پروفایل کاربری شده و کاربری دائم دریافت نمایید.


- از این پس به تمام کاربران که تا کنون ایمیل آکادمیک نداشته اند بصورت اتوماتیک ایمیل اختصاص می یابد که لازمه آن ورود به پروفایل کاربری و دریافت کاربری دائم می باشد.

- سیاست های هر سامانه جهت مجوزهای مربوطه پس از ورود به سامانه کاملا به حوزه تحت نظارت و سامانه مذکور ارتباط دارد و مرکز فاوا دخالتی در این سیاست ها نخواهد داشت.

- برای داوطلبین عزیز تا زمانی که وضعیت آنها در سامانه گلستان به " در حال تحصیل " تغییر نیابد ورود به پروفایل کاربری و دریافت اکانت دائم امکان پذیر نیست.

- در صورت فراموشی رمز عبور جهت بازیابی از شماره همراه و آدرس ایمیل درج  شده در طی دریافت شناسه کاربری استفاده می گردد و از این پس دسترسی ها به کل سامانه های متصل شده، اینترنت و ایمیل از طریق پسورد جدید مقدور می باشد.

مراحل ثبت نام:
جهت دریافت شناسه کاربری و ورود به پروفایل کاربری (دریافت کاربری موقت و دائم ) به آدرس زیر مراجعه فرمایید:
 

مرحله اول "دریافت شناسه کاربری (دریافت کاربری موقت) " و مرحله دوم "ورود به پروفایل کاربری (دریافت اکانت دائم)" می باشد.

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 17704 بار   |   دفعات چاپ: 180 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر