۱ | چراغ گوشی | این چراغ وقتی تلفن در حال زنگ خورن است یا وقتی که پیام جدید در صندوق صوتی خود داشته باشید ، روشن می شود. |
۲ |
![]() |
این دکمه وضعیت ۴ خط شما را مشخص می کند که در حالت های مختلف، رنگ های متفاوت را دارد. |
۳ | LCD | این مدل دارای LCD می باشد . |
۴ |
![]() |
این دکمه با توجه به تعریفی که در سیستم می شود قابل تغییر است و اصطلاحا به آن Soft key می گویند . |
۵ |
![]() |
با استفاده از این دکمه می توانید در منوهای مختلف بالا و پایین حرکت کنید . |
۶ |
![]() |
با زدن این دکمه تماس به حالت انتظار یا Hold می رود. |
۷ |
![]() |
به وسیله این دکمه می توان به برقراری کنفرانس با دیگران پرداخت. در صورت نیاز به کنفرانس با نفر سوم، کلید Conference را زده و بعد شماره فرد سوم مورد نظرتان را شماره گیری نمایید و مجدد کلید Conference را می زنید. |
۸ |
![]() |
کلید Transfer یا انتقال تماس (در صورت نیاز به انتقال تماس به شخص دیگر،ابتدا کلید Transfer را زده و بعد شماره فرد مورد نظرتان را شماره گیری نمایید و مجدد کلید Transfer را می زنید. |
۷ |
![]() |
به وسیله این دکمه می توان به برقراری کنفرانس با دیگران پرداخت. |
۹ |
![]() |
با زدن این کلید می توانید از روی اسپیکر صدا را بشنوید و صحبت کنید. |
۱۰ |
![]() |
اگر تمایل داشته باشید که از Head set استفاده کنید برای فعال سازی آن از این دکمه استفاده نمایید. |
۱۱ |
![]() |
به وسیله این دکمه در حین مکالمه می توانید برای این که صدای شما برای طرف مقابل شنیده نشود صدای خود را قطع کنید . |
۱۲ | صفحه کلید | صفحه کلید شماره گیری را برای شما امکان پذیر می سازد. |
۱۳ |
![]() |
به وسیله این دکمه می توانید صدا ی زنگ تلفن خود و یا صدای کسی که در حال صحبت هستید زیاد یا کم کنید. |
۱۴ |
![]() |
این دکمه به شما دایرکتوری یا دفترچه تلفن شخصی یا سازمانی را می دهد . با انتخاب این کلید دو گرینه را مشاهده می فرمایید Personal Directory در این قسمت هرکاربرمی تواند شماره تماسهای ضروری خود را وارد نماید Corporate Directory این قسمت تلفنهای مشترکی است که مدیر سیستم آنرا ایجاد کرده است و به طور معمول می توان شماره تماس پرسنل سازمان را مشاهده کرد. |
۱۵ |
![]() |
کلید تنظیمات یا Application از طریق این کلید می توانید تنظیماتی را بر روی گوشی اعمال نمایید، البته برای کاربر بخش Recents کاربرد دارد که در این بخش کاربر می تواند گزارشی از تماسها را مشاهده نماید . |
۱۶ |
![]() |
چنانچه در سیستم شما صندوق صوتی وجود داشته باشد ، با استفاده از این دکمه می توانید پیغام صوتی خود را گوش کنید. |
۱۷ | گوشی | گوشی تلفن را نشان می دهد . |
طریقه ایجاد یک تماس | |
برقراری تماس از طریق گوشی
|
گوشی تلفن را برداشته و شماره مورد نظرتان را شماره گیری نمایید . |
شماره گیری مجدد Redial
|
کلید Redial از روی صفحه نمایش . |
ایجاد تماس زمانیکه یک تماس فعال دیگر دارید
|
|
طریقه استفاده از Hold و Resume | |
طریقه Hold کردن یک تماس | اول مطمئن شوید تماس مورد نظرتان برروی صفحه انتخاب شده است. دکمه Hold را انتخاب نمایید. در این حالت فرد مورد نظرتان را در پشت خط منتظر نگه می دارید. |
طریقه Resume کردن یک تماس | اول مطمئن شوید تماس مورد نظرتان برروی صفحه انتخاب شده است. دکمه Resume را انتخاب نمایید. |
طریقه انتقال یک تماس Transfer | |
دو حالت برای انتقال یک تماس خواهیم داشت انتقال تماس با هماهنگی و انتقال تماس بدون هماهنگی
|
|
انتقال تماس بدون هماهنگی
|
در حین مکالمه کلید Transfer را بزنید و شماره کسیکه می خواهید تماس را به او انتقال دهید را گرفته مجدد کلید Transfer را بزنید . |
انتقال تماس همراه با هماهنگی
|
شخصی با مسئول دفتر تماس میگیرد ایشان پس از پاسخگویی به تماس می خواهد این تماس را به مدیر خود انتقال دهد و قبل از انتقال حتماً مدیر خود را مطلع سازد که چه شخصی می خواهد با او صحبت کند در حین مکالمه کلید Transfer را بزنیدشماره شخصی که می خواهید تماس را به او انتقال دهید یا مدیر خود را گرفته منتظر بمانید تا مدیر گوشی را بر دارد پس از بر داشتن گوشی توسط مدیر ، او را مطلع سازید که چه شخصی می خواهد با او صحبت نماید پس از تایید ایشان کلید Transfer را مجدد بزنید . |
History Call | |
History Call |
اول می بایست کلید
![]() |
دفترچه تلفن | |
این سیستم دارای دو نوع دفترچه تلفن می باشد: | |
Personal Directory |
دفترچه تلفن شخصی افراد می باشد و نیازمند User ID و PIN می باشد که می بایست از مدیر سیستم دریافت نمایید.
کلید
![]() |
Corporate Directory | دفترچه تلفنی است که اسامی کلیه پرسنل سازمان در آن ذخیره گردیده و شما تنها می توانید آنها را مشاهده نمایید . کلید ![]() پس از انتخاب از طریق کلید Dial می توانید با آن فرد در تماس باشید. |
طریقه استفاده از Pickup |
|
چنانچه این ویژگی در سیستم شما تعریف شده باشد این قابلیت را برایتان فراهم می سازد که از پشت میز خود بتوانید تلفن همکارتان که در حال زنگ خوردن می باشد را پاسخ دهید. | |
Pickup |
زمانیکه گوشی همکارتان در حال زنگ خوردن می باشد بدون آنکه گوشی را بردارید یا در حالتیکه گوشی را برداشته اید کلید Pickup را از روی LCD انتخاب نمایید . حال می بایست تماس به خط شما انتقال یافته باشد. |
طریقه انتقال استفاده از Forward |
|
انتقال کلیه تماسها ی تلفن خودتان به خط دیگری | |
Fwd All![]() |
شما در مرخصی به سر می برید ولی می بایست به خط شما پاسخ داده شود در این حالت قبل رفتن خط خود را به شماره مورد نظرتان Forward نمایید . کلید Fwd All را از روی LCD انتخاب نمایید شماره ای که می خواهید تماسهایتان به آن انتقال یابد را شماره گیری نمایید در این حالت این آیکون ![]() |
طریقه ایجاد کنفرانس صوتی |
|
زمانیکه شما می خواهید چند نفر همزمان در یک مکالمه صحبت نمایید | |
طریقه ایجاد یک کنفرانس | در حین مکالمه کلید Confrn از روی LCD بزنید شاید شما این کلید را بر روی صفحه نمایش خود نبینید پس اول کلید More را زده سپس کلید Confrn را انتخاب نمایید. شماره فرد دیگری که می خواهید در این مکالمه با شما باشد را شماره گیری نمایید منتظر بمانید تا او به تلفن پاسخ دهد مجدد کلید Confrn را زده حال می بایست بتوانید یک مکالمه سه نفره داشته باشید. |
طریقه تعویض صدای زنگ | |
تغییر ملودی زنگ |
کلید Setting را فشار داده و سپس با Navigation وارد بخش تنظیمات شوید و در منوی Preferences گزینه Rings را انتخاب نمایید
ملودی مورد نظرتان را انتخاب کرده و در انتها کلید Save رابزنید. ( در زمان انتخاب ملودی می توانید به ملودی گوش دهید و سپس آنرا انتخاب نمایید) |
طریقه تنظیم صدای زنگ | |
صدای زنگ | از روی تلفن کلید
![]() |
طریقه تنظیم صدای گوشی | |
صدای مخاطب ![]() |
گوشی را بر داشته از روی تلفن کلید![]() |