راهنمای لغو ارسال نامه/ ویرایش گیرندگان

 | تاریخ ارسال: 1399/1/3 | 

با استفاده از امکانات نرم‌افزار مکاتبات، می‌توانید نامه‌های ارسال شده را لغو نمایید (مانند امکان Reacll در نرم‌افزار .(Microsoft Outlook) 
در صورتی می‌توان نامه ارسال شده را لغو نمود که گیرندگان، نامه را مشاهده نکرده باشند.
برای لغو نامه ارسال شده کافیست گزینه مورد نظر را از پوشه ارسالی کارتابل نامه انتخاب کرده و پس کلیک راست بر روی آن، گزینه «لغو ارسال» را انتخاب نمایید.

 

 
در لغو ارسال ذکر چند نکته ضروری است:
لغو ارسال در صورتی امکان‌پذیر است که گیرندگان ارجاع، نامه ارجاع داده شده را مشاهده نکرده باشند.
در صورتی‌که دریافت کنندگان، نامه ارسال شده را مشاهده نکرده باشند، پس از لغو، نامه در پوشه اصلی و ریشه خود (مکانی که نامه از آنجا ارسال شده) قرار می‌گیرد.
در صورتی‌که تعدادی از گیرندگان نامه ارسال شده، آن را مشاهده کرده باشند، لغو ارسال از کارتابل ایشان امکان‌پذیر نخواهد بود.
اما در صورتی‌که تعدادی از گیرندگان، نامه را مشاهده نکرده باشند، سیستم پیغام زیر را نمایش خواهد داد. که علاوه بر لغو ارسال گیرندگان مجاز (یعنی حذف نامه از کارتابل گیرندگانی که نامه را مشاهده نکرده‌اند)، ویرایش گیرندگان نیز امکان‌پذیر می‌باشد.
 



 
 همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، امکان ویرایش گیرندگان اصل و رونوشت و رونوشت مخفی (در صورت وجود) با کلیک روی دکمه "+" و انتخاب گیرندگان جدید، فراهم می‌باشد. پس از ایجاد تغییرات،‌برای اعمال آن روی دکمه ثبت کلیک کنید.
 
 
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 4723 بار   |   دفعات چاپ: 259 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر