راهنمای کازیه نامه در انتظار

 | تاریخ ارسال: 1399/1/2 | 
آیتم‌های موجود در این کازیه قابل تبدیل به نامه ارسالی و یا دریافتی می‌باشند. جهت دسترسی به کازیه نامه در انتظار گزینه «نامه‌های در انتظار» را  از نوار ابزار عمومی، منوی شروع، دکمه دیدگاه من انتخاب نمایید.
 


 
 ​مطابق شکل زیر، آیتم‌های مکاتباتی از نوع نامه‌های در انتظار را مشاهده خواهید نمود. برای محدود نمودن نتیجه جستجو می‌بایست روی دکمه فلش کنار نوار جستجو کلیک کرده و فیلد‌های بخش «جستجو» تکمیل شود.
 
 

منبع ارسال‌کننده‌ی نامه‌ها و یا پیش‌نویس‌های موجود در این کازیه شامل انواع ذیل می‌باشد:
 
نوع اول: پیش‌نویس‌هایی است که جهت ثبت و ارسال توسط کاربران به این کازیه منتقل شده‌اند که در این صورت منبع نامه کارمند معرفی می‌شود.
نوع دوم: همان‌طور که می‌دانید به‌طور معمول در سازمان‌ها چندین دبیرخانه وجود دارد و نامه‌های موجود در هر کدام از آنها با شماره مربوط به همان دبیرخانه ثبت می‌شود. در نتیجه جهت مکاتبه با سایر دبیرخانه‌ها از نامه‌ی در انتظار استفاده می‌شود. توضیح این‌که به هنگام ثبت و در بخش گیرندگان دبیرخانه مورد نظر را انتخاب نمایید.
نوع سوم: ‌نامه‌هایی که توسط دبیرخانه مرکزی شماره‌گذاری شده و ارسال می‌شوند نیز در این کازیه توسط مسئولین مربوطه قابل مشاهده و ثبت می‌باشد.
 

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 1393 بار   |   دفعات چاپ: 225 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر