راهنمای تفویض اختیار

 | تاریخ ارسال: 1398/12/26 | 
از دیگر امکانات مجموعه نرم افزاری دیدگاه ۵، امکان «تفویض اختیار» است که به کاربران اجازه می‌دهد در غیاب خود، دسترسی مشاهده و انجام امور اداری مرتبط با کارتابل‌ سمت(‌هایش) را به کاربر دیگری اعطاء نمایند. توجه داشته باشید پس از تکمیل فرآیند تفویض اختیار، کاربری که به او سمت تفویض شده، جهت دسترسی به اختیارات تفویض شده، پس از ورود به دیدگاه، می‌بایست سمت تفویض شده را انتخاب نماید.
 
۱- جهت انجام تفویض اختیار، بر روی گزینه «تعریف تقویض اختیار» از منوی "پیشخوان" کلیک کنید.

 

در این مرحله به صفحه ای که تصویر آن در پایین است، هدایت خواهید شد که در آن کاربر می تواند تمام اختیارات سمت خود و یا اختیارات سمت بر اساس نرم افزارها یا نرم افزار خاصی را برای مدت معین به کاربر یا کاربران دیگر تفویض نماید.
 

*شایان ذکر است که امکان تفویض چندین سمت به یک یا چند کاربر، وجود دارد که می‌توانید برای هرکدام از آنها تنظیمات جداگانه‌ای تعریف نماییددقت داشته ‌باشید که با انتخاب گزینه «نمایش نام کاربر در عنوان سمت»، عنوان سمتتان به همراه نام کاربر تفویض اختیار داده شده، قابل مشاهده می‌باشد.
 
۲- همچنین با  انتخاب گزینه «آرشیو تفویض اختیار شخصی» از منوی پیشخوان، صفحه ی آرشیو تفویضات قابل مشاهده خواهد بود.

 

در صفحه ی آرشیو تفویض اختیارهای شخصی،کاربر می تواند لیست سمت هایی را که به کاربران دیگر تفویض داده است مشاهده نماید. همچنین کاربر قادر خواهد بود سمت هایی را که به کاربران دیگر تفویض داده، پیش از پایان موعد مقرر لغو نماید. تفویضی که تاریخ آن به اتمام رسیده یا توسط تفویض دهنده لغو شده باشد، مقدار فیلد ستون فعال در آن "غیر فعال" خواهدبود.
 
 

۳ - با انتخاب گزینه «تاریخچه سمت‌های تفویض شده» می‌توانید اطلاعات مربوط به سمت‌های تفویض داده شده به کاربر جاری؛ شامل فعال (فعال/ غیر‌فعال)، سمت (که تقویض داده شده)، تاریخ، نوع تفویض، وضعیت و بازه زمانی را مشاهده نمایید.
 
 
 


 
 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 2100 بار   |   دفعات چاپ: 255 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر