راهنمای درخواست بررسی مشکلات آموزشی در سامانه گلستان

 | تاریخ ارسال: 1398/6/29 | 
 ** پیشخوان خدمت ← درخواست بررسی مشکلات آموزشی **
مرحله۱: پس از ورود به سیستم گلستان مطابق تصویر به قسمت پیشخوان خدمت رفته و از منوی شخصی برروی درخواست بررسی مشکلات آموزشی را انتخاب نمایید.
مرحله۲: برای ثبت درخواست جدید روی درخواست جدید کلیک کنید.
مرحله۳ : در صفحه ی جدید باز شده درقسمت مشخصات درخواست نوع در خواست خود انتخاب نمایید.
مرحله ۴: با استفاده از کلید های راهنما لیست درخواست ها را کامل کنید سپس برای ثبت درخواست روی دکمه ایجاد کلیک کنید.
مرحله ۵ : در پیشخوان خدمت برای مشاهده روند کار، مشاهده درخواست، حذف درخواست، ارسال مدارک و فعال نمودن چرخه درخواست برروی آیکون مورد نظر مطابق تصویر کلیک کنید.
مرحله۶: برای ارسال مدارک بر روی آیکون مورد نظر کلیک کنید.در صفحه باز شده برروی ارسال کلیک کنید.
مرحله۷: در صفحه باز شده فایل مورد نظر را با استفاده از لینک انتخاب فایل آپلود کنید و برروی اعمال تغییرات کلیک کنید تا فایل شما ارسال شود.
مرحله ۸: برای شروع چرخه فعالیت،برروی آیکون فعال نمودن درخواست، که در تصویر مرحله ۵ مشاهده میکنید، کلیک کنید. در پنجره بازشده برروی دکمه فعال نمودن درخواست جهت انجام مراحل گردش کار کلیک کنید تا چرخه آغاز شود.
             


 

کلیدواژه ها: مشکلات آموزشی در گلستان | راهنمای درخواست بررسی مشکلات آموزشی در سامانه گلستان | راهنمای گلستان | راهنمای سامانه گلستان |



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 12470 بار   |   دفعات چاپ: 835 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر