مایکروسافت قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی به ورد اضافه می‌کند

 | تاریخ ارسال: 1397/8/30 | 
 مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که قصد دارد قابلیت‌های جدیدی به نرم‌افزار واژه پرداز خود اضافه کند که این قابلیت‌ها مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی هستند.
اخیرا شرکت مایکروسافت اعلام کرد که می‌خواهد فضای نرم‌افزار آفیس را حال و هوای تازه‌ا‌ی ببخشد و امکانات جدیدی را به نرم‌افزارهای مجموعه آفیس اضافه کند.
این شرکت به تازگی اعلام کرد که امکانات جدیدی را به مایکروسافت ورد اضافه کرده است که مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی هستند. و موجب پیشرفت‌های تازه‌ای در این نرم‌افزار شده است.

به گزارش سرویس 
اخبار جدید تکنولوژی از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما قصد داریم که قابلیت‌های جدیدی را به ورد اضافه کنیم که به کاربران کمک می‌کند که کارهای خود را با سهولت بیشتری انجام دهند. مثلا با تایپ کلمه “TODO” وقتی شما وارد اسناد خود می‌شوید، لیستی از مواردی را مشاهده می‌کنید که در انتظار تکمیل هستند، شما می‌توانید با کلیک بر روی هر کدام از آنها به همان نقطه قبل بازگردید.»
 
مایکروسافت اعلام کرد که این سیستم هوش مصنوعی می‌تواند خود را با نیازهای کاربر تطابق دهد و مطالب جدیدی را یاد بگیرد. در واقع آفیس به مرور زمان از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا بتواند کارهای کاربر را با راحتی بیشتری انجام دهد.

مطابق جزئیات اعلام شده، این نرم‌افزار به زودی از قابلیت‌های جست‌وجوی خود برای رسیدن به محتوای مورد نیاز مانند نمودار ارقام مربوط به فروش فصلی هر کالا استفاده می‌کند و کاربر می‌تواند بدون نیاز به جست‌وجوی بیشتر، از نتایج استفاده کند و با یک کلیک مطالب و محتوای موجود در یک سند را به سند دیگر منتقل نماید.
 
شایان ذکر است که قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی در ابتدا به نرم‌افزار ورد موجود در مک اضافه می‌شود و قبل از همه، آفیس اینسایدرز را دربرمی‌گیرد، ولی انتظار می‌رود که پس از یک مدت کوتاه، در اختیار مشترکان آفیس 365 نیز قرار بگیرد.



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 9429 بار   |   دفعات چاپ: 981 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر