پس از نصب و ایجاد تنظیمات سرویس ECE، به هنگام ثبت نامه گزینهای تحت عنوان «ارسال الکترونیک» در صفحه ثبت نامه قابل مشاهده خواهد بود که با استفاده از آن میتوان نامه از طریق این سرویس ارسال نمود. مسئول دبیرخانه یا کاربرانی که دسترسی این بخش را خواهند داشت، میتوانند نامههای ارسالی از طریق این سرویس را به نامههای دریافتی تبدیل کنند. توجه داشته باشید ابتدا میبایست در سرور سازمان، تنظیمات مربوط به حساب ECE و سازمانهای مرتبط انجام شده باشد. همچنین دسترسیهای مربوطه به کاربران اعطا شده باشد.
جهت پیگیری نامه ارسال شده از طریق ECE، مطابق تصویر زیر میتوان به صفحه جستجو و گزارشگیریمراجعه کرده و آن را پیگیری نمود ) از طریق تکمیل فیلترهای بخش ( ECE . پس از مشاهده نامه در بخش جستجو، نمادهایی شامل گزینههای ذیل در کنار آن قابل مشاهده میباشند:
نماد کره زمین به همراه ساعت شنی: نامه در حال ارسال میباشد. نماد کره زمین به همراه تیک: نامه ارسال شده است. نماد مثلث زرد رنگ: نامه ارسال نشده است.
توجه داشته باشید که نامههای ارسالی از طریق ECE در کازیه نامههای )ECE قابل دسترسی از بخش «دیدگاه من»، عملیات، نامههای ECE ،) قرار میگیرد که با استفاده از امکان تبدیل بهمیتوان آن را فقط به نامه دریافتیتبدیل نمود تا در کارتابل گیرنده نامه قرار گیرد. شایان ذکر است دسترسی به کازیه مذکور از طریق اعمال دسترسیهای مورد نیاز، امکانپذیر خواهد بود. با انتخاب یکی از نامهها و کلیک روی دکمه پردازش(۲) میتوان نامه را از کازیه مذکور خارج نمایید. در صورت نیاز به دسترسی مجدد به نامه، فیلد «پردازش» موجود در بخش جستجو را به پردازش شده تغییر داده و روی دکمه جستجوکلیک کنید تا نامه مورد نیاز را مشاهده نمایید. شایان ذکر است با کلیک روی دکمه یادداشت(۱) میتوان روی نامه مورد نظر، یادداشت ایجاد نمود. با کلیک روی دکمه عودت(۳) نامه برای فرستند ارسال خواهد شد؛ به بیان دیگر نامه به فرستنده برگردانده میشود.
نشانی مطلب در وبگاه مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات: http://khu.ac.ir/find-31.24630.57293.fa.html برگشت به اصل مطلب