برای دستهبندی خودکار محتویات کارتابل میتوانید از امکان «تعریف قوانین انتقال مستندات» استفاده نمایید. برای این منظور گزینه «قوانین انتقال مستندات» را از بخش دیدگاه من انتخاب کنید.
ابتدا با کلیک روی دکمه اضافه یکی از گزینههای نامه، پیشنویس، فکس و ایمیل را با توجه به نیاز انتخاب کنید تا به صفحه تعریف قوانین هدایت شوید.
سپس شماره ترتیب و عنوان قانون، عملکرد منطقی بین شرایط تعریفشده، وضعیت (فعال یا غیر فعال) قانون را درج و انتخاب نمایید. در بخش «شرایط» با کلیک روی دکمه + فیلدهای ترتیب، نام فیلد، شرط و مقدار را در هر سطر تعریف کنید.
توجه داشته باشید که در صورت تعریف چندین شرط همزمان، عملگر منطقی تعیینشده در بخش مشخصات بر روی آنها اعمال میشود. به بیان دیگر با انتخاب عملگر «و»، چنانچه تمامی شروط برقرار باشند عملیات انتقال انجام میشود. چناچه عملگر منطقی «یا» تعیین شده باشد، در صورت صحیح بودن حتی یکی از شروط، انتقال انجام خواهد شد.
سپس در همین صفحه (تصویر بالا) از بخش «عملیات»، و از فیلد «انتقال به پوشه» با کلیک روی دکمه + به صفحهی انتخاب کارتابل هدایت خواهید شد. در این صفحه شما میتوانید پوشه مورد نظر را انتخاب کنید.
شایان ذکر است که با توجه به نوع آیتم مکاتباتی انتخاب شده در مراحل قبل، میتوان کارتابل مقصد را انتخاب نمود.
|