مراسم نکوداشت دکتر بتول مشرف جوادی مراسم نکوداشت دکتر بتول مشرف جوادی

 | تاریخ ارسال: 1401/3/2 | 
مراسم نکوداشت دکتر بتول مشرف جوادی عضو هیات علمی پیشکسوت دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی به پاس سالها زحمات علمی و ورزشی ایشان یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ در تهران با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشکده، دکتر دهخدا و خانم دکتر قزوینی برگزار شد.

پیش‌کسوتان سرمایه‌های ماندگار دانشگاه هستند
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه خوارزمی، دکتر الهی، رئیس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه خوارزمی از برگزاری مراسم نکوداشت دکتر بتول  مشرف جوادی، عضو هیئت‌علمی بازنشسته دانشکده تربیت‌بدنی خبر داد. وی در خصوص برگزاری این مراسم گفت: روز یکشنبه اول خردادماه ۱۴۰۱ مصادف با تولد دکتر مشرف جوادی مراسمی به‌پاس خدمات ارزنده و ماندگار این پیش‌کسوت فرهیخته طی سالیان متمادی در جامعه ورزشی پارالمپیک باهمت کمیته ملی پارالمپیک و با حضور مسئولین کنونی و پیشین دانشگاه‌ها، وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌های ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون‌های ورزشی دوستداران و خانواده ایشان در تالار پارالمپیک موزه ملی ورزش برگزار شد.
رئیس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه در ادامه بیان داشت: در این مراسم اعضای هیئت‌رئیسه دانشکده تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی و سایر اعضای هیئت‌علمی بازنشسته این دانشکده حضور داشتند. الهی گفت: مریم کاظمی پور معاون وزیر ورزش، جوانان در امور بانوان، فریبا محمدیان معاون پیشین وزارت ورزش و نایب‌رئیس بانوان فدراسیون والیبال، عرب عامری نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال، فرهادی  معاون پیشین وزارت ورزش و جوانان، طاهریان نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک، دهخدا رئیس پیشین دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه خوارزمی، در این نشست در خصوص شخصیت برجسته و خدمات دکتر بتول مشرف جوادی سخن گفتند و با رونمایی از تابلوی نقاشی و تابلوفرش از چهره دکتر مشرف جوادی و نیز آلبوم یادبود از حضور وی در رویدادهای گوناگون پارالمپیک از ایشان تقدیر و تشکر شد.
رئیس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه خوارزمی ضمن ارائه سوابق علمی و آموزشی این عضو هیئت‌علمی بازنشسته دانشگاه اظهار داشت: خانم دکتر مشرف جوادی دارای سوابق مدیریتی و آموزشی درخشان ملی و بین‌المللی در ورزش بانوان معلول است و مایه مباهات دانشگاه خوارزمی هستند.
دکتر الهی ضمن اشاره به تاکید پیام ریاست دانشگاه خوارزمی مبنی بر تجلیل از بازنشستگان و پیش‌کسوتان جامعه دانشگاه خوارزمی اظهار داشت: ارج نهادن به مقام پیش‌کسوتان دانشگاهی به‌عنوان سرمایه‌های ماندگار را باید سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم و از تجربیات ارزنده شخصیت‌های علمی و مدیریتی که سالیان متمادی را در راه کسب علم و خدمت به جامعه گذرانده‌اند بهره‌مند شویم.
وی در پایان گفت؛ شایسته است روابط‌عمومی دانشگاه خوارزمی با پرداختن به زندگی‌نامه، تجربیات و آموزه‌های این پیش‌کسوت برجسته در حوزه ورزش پاراالمپیک زوایای شخصیتی و فعالیت‌های ارزشمند ایشان را برای خانواده بزرگ دانشگاه خوارزمی به طور مبسوط انعکاس دهد.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 1045 بار   |   دفعات چاپ: 129 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر