پست الکترونیک دانشگاه پس از فارغ التحصیلی

 | تاریخ ارسال: 1398/10/22 | 

مرکز فاوای دانشگاه خوارزمی در راستای فراهم نمودن بستر مناسب جهت مبادلات علمی و رفاه بیشتر دانشجویان عزیز تمهیداتی جهت ارائه ایمیل آکادمیک به دانشجویان فارغ التحصیل نموده است.

با این روال دانشجویان عزیز پس از فارغ التحصیلی  mailbox قبلی خود را در اختیار خواهند داشت که تا مدت یک سال برای دکتری و ۶ ماه برای کارشناسی ارشد و کارشناسی با دامنه اصلی دانشگاه (khu.ac.ir) و بعد از این تاریخ با دامنه فارغ التحصیلی (alumni.khu.ac.ir) قابل استفاده خواهد بود.

نکته: در صورتیکه دانشجو فارغ التحصیل نشده باشد و در سامانه احراز هویت متمرکز ثبت نام شده باشد پس از فارغ التحصیلی این فرایند به صورت خودکار انجام میگردد.

در صورتی که دانشجو قبلاً ایمیل دانشگاهی داشته و فارغ التحصیل شده باشد و در سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه ثبت نام نشده باشد نیاز میباشد طبق مراحل ذیل فرم را تکمیل نماید تا ایمیل مربوطه با دامنه alumni  فعال گردد . در این خصوص تنظیمات لازم صورت پذیرفته که با هر دو آدرس (با آدرس قبلی و آدرس با زیر دامنه ) ایمیل دریافت گردد.

- در ابتدا وارد پرتال مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات با آدرس (https://ict.khu.ac.ir/) شوید و مراحل زیر انتخاب شود:

درخواست تمدید پست الکترونیک دانشگاه پس از فارغ التحصیلیپرتال مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات (ict.khu.ac.ir) https://ict.khu.ac.ir/files/site31/images/ICT/akx/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/fava4.jpgمن میخواهم ... https://ict.khu.ac.ir/files/site31/images/ICT/akx/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/fava4.jpgپست الکترونیک دانشگاهی خود را پس از فارغ التحصیلی تمدید کنم. 

-در صفحه باز شده با مطالعه نکات ذکر شده فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید.
- پس از درخواست و چک کردن اطلاعات فرم ثبت نام با سیستم آموزشی گلستان، ایمیل مربوطه به طور دائم فعال می گردد.
 

 



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 3099 بار   |   دفعات چاپ: 401 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر