توصیف مختصر

بیوگرافی

مقالات و کتب

دروس ارائه شده

نام درس
 
نام درس کد درس تعداد واحد گروه درسی زمان ارائه درس تاریخ امتحان ترم ارائه درس
اقتصاد خرد 2317080 4 11 هرهفته دو شنبه (10:00 - 12:00) | هرهفته چهار شنبه (10:00 - 12:00) - ترم دوم 1394
نمایش 1 نتیجه
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
کارشناسی علوم اقتصادینظری
دانشگاه علامه طباطبائی
1386/04/31
2
کارشناسی ارشد اقتصاد انرژی
دانشگاه تهران
1388/06/31
3
دکتری تخصصی اقتصاد پولی
دانشگاه تهران
1393/04/31
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
نظام رفاه و تامین اجتماعی در ایران برخی چالش ها و راه کارهای برون رفت از آن ها
سید محمدهادی سبحانیان
تکمیل شده
1395
2
تبیین آثار رکود تورمی بر صندوق های بیمه اجتماعی در ایران (با تاکید بر سازمان تامین اجتماعی)
سید محمدهادی سبحانیان
تکمیل شده
1395
3
تحلیل و بررسی اثرگذاری تحریم های اقتصادی بر علیه ایران در حوزه بازار دارویی در ایران
سید محمدهادی سبحانیان
تکمیل شده
1397
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
شناسایی و اولوت بندی منابع تامین مالی کسب و کارهای کوچک و متوسط در ایران
معصومه نورزاد
2
بررسی اثر شدت رقابت در بازار محصول به تغییرات قیمت سهام در بازار بورس ایران مطالعه موردی صنعت سیمان
محمد حمله داری نجف ابادی
3
بررسی ابعاد تجربه برند در شکل گیری قصد مجدد بازدید با تاکید بر هویت یابی برند و رضایت مندی از برند (مطالعه موردی بامیان)
صادق پناهی
4
بررسی نقش کیفیت خدمات الکترونیک بر توانمندسازی شهروندان و موفقیت دولت الکترونیک (مطالعه موردی: شهرداری تهران- سامانه الکترونیک تهران من)
یاسر رضائی
5
بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی دیجیتال بر عملکرد هتل های شهر تهران با نقش میانحی قابلیت های بازاریابی
مازیار جعفریه
6
ارائه الگوی تاثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه برند و استراتژی فروش با واسطه گری اعتماد
مهدی تبلانی
7
بررسی تاثیر بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر نیت خرید مصرف‌کننده برای استفاده از محصولات ارائه شده توسط شرکت‌های خدمات انرژی در ایران
الهام سیفوری
8
بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر تصویر برند سازمانی: نقش میانجی متغیرهای رضایت مشتریان، وفاداری مشتریان و مزیت رقابتی (مورد مطالعه: شرکت ایرانسل)
مصطفی نعمتی
9
بررسی اثر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در اینستاگرام و تعهد جامعه برند بر قصد خرید با در نظر گرفتن متغیر میانجی نگرش به برند( مورد مطالعه: کفش چرم تبریز )
حامد حمیدی راوری
10
شناسایی و رتبه بندی ریسک های عقد قرارداد برون سپاری فعالیت های مشاغل حوزه فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: سازمان های فعال در حوزه IT)
محمدحسین عموئی
11
بررسی نقش برندها در استخدام با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گری ارزش ویژه برند کارفرما
سیدامیرحسین چکامه
12
بررسی رابطه بین استراتژی بازاریابی کارآفرینانه با محیط نهادی و عملکرد مالی در صنعت بیمه
فاطمه سیدتاجی
13
موانع استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین در پرداخت‌های بین‌المللی در سیستم بانکی ایران
سامان سیفی
14
بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر تنوع خدمات مالی با نقش میانجی استراتژی های بازاریابی دیجیتال (مورد مطالعه: کارگزاری مفید)
محسن حیدری
15
عوامل موثر بر رفتار خرید تکانشی با در نظر گرفتن مدل S-O-R و الگوی های شخصیتی NEO
محمد صدری
16
بررسی تاثیر تامین مالی شرکت های صادرات محور بورس اوراق بهادار تهران از محل افزایش سرمایه بر عملکرد مالی
حامد نظام پور
17
تاثیر ویژگیهای اینفلوئنسر و اعتماد به برند ‌بر قصد خرید مصرف‌کنندگان: نقش تعدیل گر حیطه کاری و برندسازی شخصی اینفلوئنسر
پویا بخشی
18
بررسی و اولویت بندی تاثیر مولفه های شایستگی مدیر پروژه در موفقیت پروژه(مورد مطالعه: کارگزاری مفید)
سیدحسین طباطبایی قمی