مخابرات افزایش پهنای باند به ۱۲۰ ترابیت را در دستور کار دارد.

 | تاریخ ارسال: 1395/2/18 | 



رئیس جدید هیئت مدیره‌ی شرکت مخابرات در حاشیه‌ی امضای تفاهم‌نامه با شرکت مخابرات کره (KT) اعلام کرد که ظرفیت کنونی پهنای باند کشور ۴ ترابیت بر ثانیه بوده و برنامه‌ی آینده مخابرات افزایش این پهنای باند تا ۱۲۰ ترابیت بر ثانیه است.

                                                                                                                                                       

تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت مخابرات ایران و شرکت مخابرات کره جنوبی (KT) به منظور توسعه‌ی همکاری در زمینه‌ی توسعه خدمات اینترنتی و مخابراتی روز گذشته به امضاء رسید.
این تفاهم‌نامه با حضور برات قنبری رئیس جدیدهیئت مدیره‌ی مخابرات، و هوانگ چانگو مدیر عامل شرکت مخابرات کره KT به منظور گسترش همکاری‌های دو طرفه در زمینه‌های مختلف مخابراتی و اینترنتی به امضاء رسید.
برات قنبری معاون وزیر ارتباطات و رئیس جدید هیئت مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران در حاشیه امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری با مخابرات کره (KT) گفت: «امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه همکاری اثر بخشی برای توسعه‌ی شبکه مخابراتی کشور انجام شود.»
قنبری اعلام کرد: «ظرفیت پهنای باند در ایران ۴ ترابیت بر ثانیه بوده و برنامه‌ی آینده مخابرات افزایش این پهنای باند تا ۱۲۰ ترابیت بر ثانیه است.»
وی ادامه داد: «شرکت مخابرات ایران یک اپراتور مخابراتی برتر در منطقه‌ی خاورمیانه به حساب می‌آید. امیدواریم که با این همکاری‌ها، فرصت‌های جدید برای توسعه‌ی کسب‌وکار در کشور ایجاد شود.»
هوانگ چانگو مدیرعامل شرکت مخابراتی کره‌ جنوبی هم در این مراسم اعلام کرد: «کره جنوبی در IDI (سنجش امکانات فناوری اطلاعات و ارتباطات) رتبه‌ی اول در جهان را دارد. ایران کشور بزرگی است که نیاز بالایی به خدمات اینترنتی دارد. مردم ایران علاقه‌مندند از خدمات اینترنتی پیشرفته و با سرعت بالا استفاده کنند.»
او ادامه داد: «به همین دلیل شرکت KT آمادگی همکاری با ایران را دارد تا بوسیله‌ی تجربیات خود بتواند شرکت مخابرات ایران را در تأمین نیازهای اینترنت و مخابراتی مردم ایران توانمند کند.»




CAPTCHA
دفعات مشاهده: 5688 بار   |   دفعات چاپ: 648 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر